VEBINĀRS: "ZINĀTNIEKS MEKLĒ SKOLĒNU", BET VAI SKOLĒNS MEKLĒ ARĪ ZINĀTNIEKU? 28.04.2021 plkst.14.00-16.00

ZOOM Vebinārs: "Zinātnieks meklē Skolnieku", bet vai Skolnieks meklē arī Zinātnieku?


Jautājums valodas pratējiem, kāda ir atšķirība starp 12.a-kl. "skolnieku" un 12.b-kl. "skolēnu" bez a-b?

RFC MP-ZMS  is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Join Zoom Meeting
https://rtucloud1.zoom.us/j/99886074320?pwd=MHV3WFh0b2xQS3FyQk1oSVBuOFYydz09
Meeting ID: 998 8607 4320
Passcode: mpzms

One tap mobile
+37163031808,,99886074320# Latvia
+37163031888,,99886074320# Latvia

Dial by your location
+371 6303 1808 Latvia
+371 6303 1888 Latvia
Meeting ID: 998 8607 4320

1.-12.kl. absolventu depresīvie valstī vidējie izglītības rādītāji 30-35% diapazonā, jo sevišķi STEM priekšmetu jomā, liek zinātniekiem sarosīties un meklēt skolniekus, kuri alkst pēc zināšanām un ir gatavi strādāt sevis garīgai pilnveidošanai. Par zinātniekiem - potenciālajiem mentoriem var droši teikt, ka viņi nenorobežajas no atbildības par akadēmisko stāvokli skolās un augstskolās. Potenciālie mentori nerāda ar pirkstu uz skolājiem - Lai katrs dara savu darbu! Viņi ir gatavi veltīt savu laiku un pacietību, lai palīdzētu tiem skolēniem, kas ir gatavi satvert zinātnieka pastiepto roku un kopīgiem spēkiem virzīties uz zināšanu virsotnēm.



Tā vai citādi vebinārā diskutēsim par Nobela laureāta Roberta Lefkowitza izstiepto rādītājpirkstu: Vai Tu jau pierakstījies par mentoru?  
ASV nav iespējams atrast augstskolu vai universitāti, kurā netiktu praktizētas Mentoringa Programmas  (MP) ļoti dažādām auditorijām un ar atšķirīgām, auditorijai atbilstošām metodēm. Taču visos gadījumos MP var raksturot visai līdzīgi - pirmām kārtām tās ir rūpes par savas nozares nākotni.  Tās ir vecāko Kolēģu rūpes par saviem jaunajiem topošajiem Kolēģiem, lai viņi būtu iespējami sekmīgāki, lai iespējami raitāk un gludāk noritētu viņu ne tikai profesionālā, bet arī tīri cilvēciskā kā personas pilnveidošanās. 

Savs neapstrīdams labums tiek arī mentoram - ar katru sekmīgi izaudzinātu savu jaunāko amatabrāli (māsu) pieaug mentora harizma, mentors kļūst aizvien harizmātiskāks un jau pa gabalu atšķirsies no tiem 4-sienu kabineta zinātniekiem, kuri gatavi norādīt ar pirkstu uz skolotāju - Lai katrs dara savu darbu!

Comments

Popular posts from this blog

NĀKAMĀS PAAUDZES TEHNOLOĢIJAS IZSTRĀDE AUGSTAS TĪRĪBAS KRISTĀLU AUDZĒŠANĀ